Інтернет маркетинг

Інтернет маркетинг

Доросла працююча людина проводить в інтернеті в середньому 56 годин на тиждень. Тож не дивно, що Інтернет став повноцінної майданчиком для продажу товарів і послуг. Формуванням іміджу брендів, просуванням і продажами товарів або послуг в мережі займаються інтернет-маркетологи. Для ефективного просування сайту інтернет-маркетолог повинен володіти знаннями в галузі архітектури та проектування сайтів, SEO-оптимізації, SMM, web-аналітики, вміти працювати з основними системами контекстної реклами і інше. Так як вищі навчальні заклади поки не готують фахівців з інтернет-маркетингу, дефіцит на них зростає з кожним днем. Середня зарплата кваліфікованого інтернет-маркетолога в Україні - 1000 у.о.

Успішно закінчивши курси інтернет-маркетингу, ви зможете працювати в компанії, яка надає або використовує послуги просування в мережі. Або можливо у Вас вже є свій інтернет-магазин, але Ви поки не маєте чіткого уявлення як зробити, щоб він став приносити продажу. У будь-якому випадку Ви придбаєте професію майбутнього, популярність якої росте разом з популярністю мережі Інтернет.

Курс Інтернет-маркетингу включає в себе ряд практичних кейсів, які дозволяють заглибитися в проробляються теми, а також набір домашніх завдань, що забезпечують закріплення пройденого матеріалу.

Теми курсу

Система інтернет-маркетингу для бізнесу
Підвищення конверсії сайту
Ефективний SMM: просування проектів в соціальних мережах
Інтернет-маркетинг СТАРТ
SEO-оптимізація: просування сайтів в пошукових системах
Веб-аналітика: відстеження ефективності інтернет-реклами
Ефективний контекст: запуск реклами в Google
AdWords і Яндекс.Директ
Директор по інтернет-маркетингу
Авторський онлайн-курс: «Налаштування Google Tag Manager»
Контент-маркетинг
Авторський онлайн-курс «Як отримати заявки і базу клієнтів проводячи вебінари?»
E-mail-маркетинг старт: ефективна робота з розсилками

Інтернет-маркетинг - це набір методів, підходів та інструментів різного напрямку реклами у віртуальній мережі, які використовуються для отримання відгуку і зацікавленості від цільової аудиторії. Його метою є досягнення максимального ефекту від відвідувачів порталу, перетворення їх в реальних покупців, а, як наслідок, збільшення прибутку. Він зачіпає такі елементи, як продукт, його ціна, місце продажу і просування.

Місцем продажу товару в разі інтернет-маркетингу є web-сайт. Щоб він став ефективною є торговельний майданчик, необхідно приділити увагу таким аспектам, як дизайн порталу, його юзабіліті, якість контенту, зручність системи навігації та наявність корисних для користувача сервісів.

Зареєструйся зараз і починай навчання вже завтра!